Predramazanska druženja u Gornjem i Donjem Vakufu

Bliži se mjesec ramazan i za mene kreću mnoge aktivnosti u to doba godine. To su dani kada imam priliku mnogima pomoći savjetovanjem o pravilnoj ishrani.
Imali smo aktivan dan. Rano smo krenuli iz Sarajeva putem kojim smo prošli mnogo puta. Prva stanica nam je bio Gonji Vakuf i divni centar "Nur", gdje smo se lijepo smjestili i družili sa domaćinima, koje već poprilično poznajemo.



Pišem u množini jer smo išli muž, beba i ja zajedno. Naša bebara, Temim, redovno me prati na radionicama od svog rođenja, a muž je tu da bude podrša i olakša i uljepša put i druženje. Tu smo sreli poznanike, ali i ljude iz mog djetinjstva, koji su mi vrlo dragi, Nijaza i Besimu. Prije rata smo ih posjetili u Livnu, tada sam imala vjerovatno 7 godina.



Nakon toga smo imali pauzu u kojoj smo posjetili ribnjak Semešnica, divno mjesto u blizini Donjeg Vakufa. Tu zanijemite pod utiskom čistih mnogobrojnih slapova, koji se slijevaju u jedan tok. Preporučujem da posjetite to mjesto ako budete prolazili kroz Donji Vakuf i odmorite mozak, oči, uši, jezik, uživate malo pod utiskom sile prirode. Uz rječicu, gledajući svo to bogatstvo, postoji restoran, smještaj, zoološki vrt i drugi sadržaji, vrlo lijepo uređeno. Sada sami prođite kroz slike i vidite kakva je to ljepota.






U 18:00 nam je počeo program u Donjem Vakufu, koji je osmišljen kao predramazansko druženje sa mnogobrojnim sadržajem. Organizator je bio Aktiv žena islamske zajednice Donji Vakuf, aktiv vrlo vrijednih žena. Mogli smo poslušati divne ilahije, pogledati izložbu radova krojačice Ermine i nakita vrijedne Zahide, poslušati jedno vjersko predavanje, a onda i moje predavanje o pravilnoj ishrani u ramazanu.



Publika je bila izuzetno mnogobrojna i bila mi je čast održati predavanje pod pretpostavkom da će se mnoge prisutne zvanice okoristiti.




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Đulbe-šećer ruža